از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
سرخط خبرها

پیش‌بینی بارش باران طی امروز و فردا در نیمه جنوبی کشور | افزایش آلودگی هوا در کلانشهر‌های صنعتی تا چهارشنبه (۱۰ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۳۱۰۵
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
پیش‌بینی بارش باران طی امروز و فردا در نیمه جنوبی کشور | افزایش آلودگی هوا در کلانشهر‌های صنعتی تا چهارشنبه (۱۰ دی ۱۴۰۲)
سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در برخی نقاط نیمه جنوبی کشور و همچنین تشدید و گسترش آن تا فردا به اغلب این مناطق خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس اعلام هواشناسی، امروز یکشنبه ۱۰ دی با فعالیت سامانه جنوبی در برخی نقاط استان‌های بوشهر، فارس، کرمان، دامنه و ارتفاعات زاگرس جنوبی و مرکزی، رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: فردا دوشنبه این سامانه تقویت شده و بخش‌هایی از استان‌های خوزستان، یزد، اصفهان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد که سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد گردوخاک و در ارتفاعات بارش برف می‌شود.

سازمان هواشناسی برای سه شنبه پیش بینی کرد: سه شنبه این سامانه در استان‌های کرمان سیستان و بلوچستان و هرمزگان سبب بارش پراکنده و وزش باد شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

هواشناسی اعلام کرد: در روز‌های دوشنبه و چهارشنبه در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد. در سایر مناطق کشور تا پایان هفته جوی آرام و پایدار پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، تا روز چهارشنبه به سبب سکون نسبی هوا در شهر‌های صنعتی و کلان شهر‌ها از جمله تهران، کرج، اصفهان، اراک مشهد و تبریز، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

پیش بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا خلیج فارس و دوشنبه دریای خزر مواج است.

سازمان هواشناسی همچنین وضعیت جوی امروز پایتخت را کمی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۴ و کمینه دما ۴ درجه خواهد بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->